Get Adobe Flash player

HomeArticoleReviewGames › Alice: Madness Returns Review

Alice: Madness Returns Review

1 iulie 2011 | 08:10
Alice: Madness Returns Review
Alice este o fetita care a suferit traume psihice in urma unui incendiu in care familia ei a pierit.

Jocul este o continuare a predecesorului American McGee's Alice, in care Alice era internata intr-un azil de nebuni. La 11 ani de la evenimentele din jocul original, Alice se gaseste intr-un centru de orfani, in grija unui doctor psiholog, Angus Bumbly, care incearca sa o faca sa uite trecutul si aminitirile intunecate din seara incendiului in care si-a pierdut familia. In ciuda eforturilor doctorului, Alice nu reuseste sa scape de halucinatii si cosmaruri si in cele din urma nebunia pune stapanire pe ea.

Alice se intoarce in Tara Minunilor cu speranta ca va descoperi adevarul despre trecutul ei, unde va intalni mai multe creaturi ciudate, inclusiv pe motanul Cheshire.

Jocul Alice: Madness Returns este un joc atractiv dezvoltat pe o platforma 3D cu multe cadre vaste foarte bine realizate din punct de vedere artistic, si de ce nu, si grafic.

Actiunea jocului a fost impartita in cinci capitole. In fiecare dintre capitole, Alice e plasata intr-o zona diferita fata de celelalte anterioare si va ajuta cate un caracter, care la randul sau o va ajuta sa stranga amintiri despre trecutul sau.

In cele din urma vom aveam senzatia de repetivitate, lucru ce va instala monotonia, lucru care poate fi trecut cu vederea in cazul in care incepi sa exploatezi la maxim zonele variate.

Pe intreg parcursul aventurii, Alice dobandeste abilitati diverse, sa sara in aer de doua - trei ori, sa planeze ori sa se micsoreze. In ceea ce priveste arsenalul disponibil in joc, Alice va folosi sabia Vorpal, rasnita cu piper,un ceainic pe post de tun, bombite, umbrela pe post de scut si calutul pe post de ciocan. Fiecare dintre armele, anterior mentionate, vor fi mai mult sau mai putin eficiente impotriva creaturilor, iar cu ajutorul dintisorilor colectati pe parcurs, acestea pot fi imbunatatite.

In concluzie, jocul per ansamblu nu este greu de jucat, are o poveste usor de urmarit, este atractiv prin grafica si cadre foarte bine realizate, dar care va atrage si monotonia, datorita repetitivitatii.

Note:
Prezentare: 8.5
Grafica:    9.0
Sunet:      8.0
Gameplay:   7.0

Medie: 8.1
Citeste mai multe despre: , , , , ,
RoBBeRica

Ce parere au cititorii

este mare pacat...

animeunleashed23
26 iulie 2012, 11:27

Daca jocul asta merita sa fie jucat pentru ceva, acel ceva este grafica, muzica si povestea. Din pacate, doar atat. S'a mentionat mai sus ca jocul este impartit in 5 capitole. Din punctul meu de vedere, 3 dintre ele sunt absolut inutile. Nu au nicio treaba cu nimic si devin si enervante. (Spoiler) Adica vrei sa'mi spui ca de la castelul reginei rosi ma trimiti in dollhouse este strigator la cer. O pierdere de timp si provocatoare de nervi. Cat despre sistemul de combat, daca nu sti sa folosesti target lock-on, pur si simplu'ti vine sa te urci pe pereti de la rasnita cu piper. Dar, CEL mai mult, jocul a pierdut datorita glitch-urilor, iar aici este DOAR vina producatorilor. CUM ati putut sa lansati un joc care are atatea bugg-uri!!! Dar stati ca asta nu e tot=)) Bugg-urile variaza de la joc la joc! Pentru cei norocosi care, desi aveau o problema, inca puteau avansa in joc, spre deosebire de altii (eu). La un moment dat, primeai umbrela si nu puteai sa avansezi decat daca o foloseai. Eu nu puteam s'o folosesc. M'a ajutat un prieten sa umblu la codecuri, aparent butonul ce declansa umbrela era pe FALSE nu TRUE. L'am modificat, foarte bine, apoi mi s'a stricat tot jocul. Deci totul a devenit.. galben._. In afara de asta, am mai pierdut si vre'o 2 ore ca sa ajung pana in punctul in care sa'mi dau seama ca.. am pierdut timp. Am privit niste gameplay-uri pe youtube, absolut fiecare a avut un glitch la un moment dat. Un joc absolut superb, stricat de producatori de vanilie._. Go screw yourself McGee-_-'''

nu stiu

optionsman
2 iulie 2011, 14:39

adica ,nu stiu daca-mi plac astfel de jocuri,parca sunt de copii si nu sunt ,m-am uitat la zonait la tv si am vazut despre el ceva ,e cam horror daca pot sa zic asa ,oricum e bun dara numai pentru fani,respect

Logheaza-te ca sa poti comenta.
Discuta online cu un psiholog oricand!