HomeStiriOnline › Google in competitie cu Facebook

Google in competitie cu Facebook

29 iunie 2011 | 10:14
Schimbarea de management la Google se vede deja in produsele pe care compania le anunta.
Google in competitie cu Facebook
Accentul pus pe socializare a facut posibila lansarea lui Google+, care, intamplator, seamana cu Facebook. Serviciul este disponibil, intr-o prima faza, doar pentru anumiti utilizatori.

Desi ambele servicii permit publicarea de fotografii, mesaje si incurajeaza discutiile, produsul celor de la Google are un mare avantaj, o optiune pe care multi utilizatori Facebook si-au dorit-o: posibilitatea de a publica informatiile pe grupuri de utilizatori, nu doar pentru toata lumea.



Compania incearca sa recupereze handicapul creat intre Facebook si restul Internetului. Daca in luna mai site-urile Google au avut 180 de milioane de vizitatori, incluzand si YouTube, Facebook a avut 157,2 milioane. Utilizatorii Facebook au stat, in medie 375 de minute, in timp ce vizitatorii Google au stat doar 231 de minute si au vizitat de doua ori mai putine pagini.

Desi e putin probabil ca utilizatorii Facebook sa tina doua site-uri de socializare la zi, este totusi posibil ca ei sa foloseasca Google+ pentru comunicare alternativa.
Citeste mai multe despre: ,
Cosda Despa

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Logheaza-te ca sa poti comenta.
Discuta online cu un psiholog oricand!