HomeStiriOnline › Internetul schimba obiceiurile de cumparare autohtone

Internetul schimba obiceiurile de cumparare autohtone

21 februarie 2012 | 11:25
Conform celui mai recent studiu multiclient GfK „Internetul si decizia de cumparare”, 84% dintre utilizatorii romani de Internet din mediul urban au luat in considerare pentru cumparare alte marci decat cele pe care le aveau initial in minte, dupa ce au cautat informatii online.
Internetul schimba obiceiurile de cumparare autohtone

Mai mult decat atat, 57% au si cumparat alte marci decat cele la care se gandisera initial dupa ce au cautat informatii pe Internet. Tendinta este mai accentuata in cazul barbatilor (62%), a persoanelor intre 25 si 34 ani (63%), cu educatie superioara (65%) si a celor din Bucuresti (70%).

Internetul a fost prima sau a doua sursa de informare pentru produsele cumparate in fiecare dintre industriile analizate in studiul GfK: financiar, telecom si servicii Internet, electronice si electrocasnice, turism si timp liber, Do It Yourself, piese si servicii auto. Atat mixul de surse de informare online si offline cat si tipurile de informatii cautate de utilizatori pe Internet difera insa de la o industrie la alta, in functie de caracteristicile fiecarui produs sau serviciu: adresabilitate, tangibil sau intangibil, cu un pret mai ridicat sau mai scazut, care necesita un grad mai mare sau mai mic de planificare etc.

Citeste mai multe despre:
Matei Hanea

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Logheaza-te ca sa poti comenta.
Discuta online cu un psiholog oricand!