HomeStiriSoftware › Centrele de contact din viitor vor avea asistenti virtuali si vor recunoaste emotiile

Centrele de contact din viitor vor avea asistenti virtuali si vor recunoaste emotiile

18 septembrie 2012 | 17:50
In urmatorii 5-10 ani, centrele de suport clienti vor utiliza tehnologii inedite, iar printre cel mai des intalnite functionalitati se vor numara asigurarea compatibilitatii intre personalitatea agentului si cea a interlocutorului (MIM), agenti virtuali, video chat live, identificarea emotiilor interlocutorului sau gestiunea interactiunilor din Social Media (Social CRM), potrivit raportului Gartner, Hype Cycle for Contact Center Infrastructure.
Centrele de contact din viitor vor avea asistenti virtuali si vor recunoaste emotiile

In urmatorii 5-10 ani, personaje generate pe calculator vor simula conversatii si vor lua rolul de asistenti virtuali pentru a furniza in scris sau verbal raspunsuri catre utilizatorii finali, distribuite prin intermediul internetului sau a dispozitivelor mobile.

O alta functionalitate disponibila pentru centrele de contact in urmatorii 5-10 ani va fi asigurarea serviciilor de suport prin intermediul video chat-ului live pe dispozitivele mobile, pe site-uri internet sau la info chioscuri special amenajate.

"Detectarea emotiilor, o alta functionalitate de care vor dispune call centerele viitorului are ca scop identificarea starii de spirit a interlocutorului", a spus Marcin Grygielski, Territory Manager pentru Europa de Est al Interactive Intelligence Group Inc., furnizor global de solutii integrate pentru comunicatii de business.

Solutiile pentru gestiunea interactiunilor din Social Media (Social CRM) se numara, de asemenea, printe functionalitatile pe care centrele de contact le vor utiliza intr-un interval de 5 pana la 10 ani.

Citeste mai multe despre: , ,
Matei Hanea

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Logheaza-te ca sa poti comenta.
Discuta online cu un psiholog oricand!