HomeStiriSoftware › SAP Sentiment Intelligence permite analiza perceptiei consumatorilor in mediile online

SAP Sentiment Intelligence permite analiza perceptiei consumatorilor in mediile online

23 august 2012 | 14:21
SAP, liderul mondial de solutii software de business, a lansat o noua solutie prin care companiile pot analiza perceptia consumatorilor asupra bunurilor sau serviciilor dupa natura comentariilor pe care acestia le realizeaza in mediul online, precum si pe retelele sociale Facebook sau Twitter.
SAP Sentiment Intelligence permite analiza perceptiei consumatorilor in mediile online

Solutia SAP Sentiment Intelligence este integrata cu platforma SAP HANA, fapt care permite analiza unui volum imens de date in timp real, astfel incat companiile pot obtine rapid statistici referitoare la perceptia consumatorilor vizavi de produsele sau serviciile comercializate.

De asemenea, noua solutie SAP permite utilizatorilor sa analizeze parerile consumatorilor exprimate pe retelele sociale, pe bloguri sau in alte comunitati online, si integreaza statisticile direct in sistemul de management al relatiei cu clientii al companiei. 

Pe plan local, printre companiile cele mai interesate de noua aplicatie SAP se numara cele din domeniul bancar, interesate de perceptia consumatorilor asupra brandurilor financiare, dar si companiile din domeniul bunurilor de larg consum, care sunt interesate de opiniile consumatorilor vizavi de bunurile comercializate pe piata locala.

Citeste mai multe despre: ,
Matei Hanea

Ce parere au cititorii

Nici un comentariu

Logheaza-te ca sa poti comenta.
Discuta online cu un psiholog oricand!